Oslavuje sa Pamiatka zosnulých
O výstavbe nákupného centra sme prvýkrát informovali 5. mája. v príspevku Aj tento rok nás čaká na jeseň otvorenie nákupného centra. Po piatich mesiacov je pripravené na otvorenie.
Pre investora Vodohospodárske stavby Malacky, a. s. stavala spoločnosť Hant-BA, a.s.. Nákupné centrum vyrástlo na pozemku s rozlohou 23 000 m2, ponuka 4400 m2 obchodných priestorov, 178 parkovacích miest a vytvorí asi 80 pracovných miest.
Poznámka: Ucelenú informáciu dnes (11. 10.) priniesol Malacký hlas, takže pôvodný text a ilustračnú fotografiu sme odstránili.
Oslovili sme jednotlivé firmy, z ktorých najviac bol otvorený Deichmann. V Malackách pôjde o 48. predajňu, v ktorej nájde zamestnanie šesť ľudí. "Každý zákazník, ktorý nás v deň otvorenia navštívi, dostane malý darček," prezradil Radovan Fojt zo spoločnosti DEICHMANN-OBUV, s. r. o.
10.10.2012 12:11:07 | hans
investicia 450 tis. EUR??? toto ktory amater napisal?
p. Riha, tento druh biznisu schvalujete? lebo mam pocit, ze lpm su v zasade proti vsetkym a proti vsetkemu, co sa v MA realizuje....
10.10.2012 12:27:58 | otázka
Aký fastfood tam má byť?
10.10.2012 12:47:24 | ss
fastfood? na sak ciganske pecenky frisko robene, ne ?
10.10.2012 13:29:07 | pengil
Fuuuuha supeeeer bude tam aj Simba Megashop so svojim super kvalitným tovarom a vzdy usmiatym a príjemným personálom.Uz sa teším.
10.10.2012 13:39:17 | majo
fastfood: možno aj kung pao od rákosníka, pripravované z miestnych pouličných psov. Dobrú chuť.
10.10.2012 14:00:51 | Redakcia LPM.sk
Východiskom pre text je verejne dostupný materiál o investičnom zámere http://eia.enviroportal.sk/detail/nakupne-centrum-tovarenska- s objektami SO-01 Obchodné centrum, SO-02 Predajňa X-drive, SO-03 Čerpacia stanica PHM.
Údaj o výške investície sa objavuje vo viacerých informačných zdrojoch. Aj firma, ktorá zákazku realizovala, ju uviedla na svojej webovej stránke http://www.hant-ba.sk/ds/svk/novinka/obchodne_centrum_tovarenska_malacky/
/>
Aký to bude fast food, nevieme, ak zistíme, zverejníme. No skloňoval sa McDonald´s a ak vychádzame z toho, že prevádzkujú McDrive, tak to je pravdepodobné.
Príspevok je len fotoreportážou a nie je informačne nabitý. Okrem toho prístup k informáciám je veľmi zlý, ak to porovnáme s komunikáciou s PR Tesca, tak je to neporovnateľné. V podstate o Malavii sa vie len málo, ten kto má na starosť marketingové alebo PR aktivity nič aktívne nekomunikuje, každý údaj je získaný len z už publikovaných zdrojov. A ako aj v texte spomíname oslovili sme jednotlivé spoločnosti, ktoré tam budú mať predajne, reagovala jedna.
Ak viete niečo viac, pokojne pridajte v diskusii, radi sa dozvieme. Ak je Vám známy údaj o výške investície, tak aj ten opravíme, ak ho máte z lepšieho zdroja.
10.10.2012 14:28:52 | hans
doporucujem opytat sa priamo Ing. Galla, budete mat info z prvej ruky.... pokial mam spravne info, tak HANT realizoval len hrubu stavbu a rozhodne to bolo za viac ako 450 tis. EUR
10.10.2012 14:42:51 | hans
pridavam link na spolocnosti HANT, ktora uvadza, ze objem prac je 1,409 MIO EUR.....
http://www.hant-ba.sk/svk/prave_staviame/obchodne_centra_a_obchodne_domy/vsetky/
10.10.2012 15:20:36 | Redakcia LPM.sk
Hans, ďakujeme. Zatiaľ údaj o výške investície z príspevku stiahneme do času, kým sa spojíme s Ing. Gallom. Aktuálne nás Richard Boháč, development manager zo spoločnosti McDonald´s Slovakia informoval, že v Malackách určite NEBUDÚ a zatiaľ ani NEPLÁNUJÚ prevádzku McD otvoriť.
10.10.2012 15:50:49 | Ramon Moralez
čože ?!? MeKáč nebude ?!? ...a vraj,dobré miesto pre život :(
:)
10.10.2012 15:54:43 | ss
no vidzite - fakt budu ty pečénky.. a nezjis frisko, tak dostanes
10.10.2012 16:29:35 | Malacan
každý údaj je získaný len z už publikovaných zdrojov" a nie náhodou z jedného zdroja? Pokiaľ viem, informoval o tom iba jeden malacký web. Tak isto sa ani zoznam predajní nezobrazil inde na už spomínanom webe
10.10.2012 19:31:41 | Lucia Vidanová
Na inom fóre som sľúbila, že už nebudem reagovať na Malačana, no tak idem na to inak, Pali, to o čo Ti teraz ide? (Hoci nie je Malačan ako Malacan, ale iste fúka z imalacka :)
Vrátime sa do situácie spred roka, keď sme sa sporili, kto prišiel skôr s informáciami o Tescu, hoci Peter Sklenář, šéf komunikácie posunul rovnaké informácie a fotografie aj LPM.sk. Je snáď úplne bežné, že sa o tému zaujímajú viacerí. Aj pri téme NC Továrenská ste "kopali" http://www.malacky.sk/index.php?page=clanok_cely&id=2965
/>
Ja som 5. mája informovala (http://www.ludiapremalacky.sk/clanok/aj-tento-rok-nas-caka-na-jesen-otvorenie-nakupneho-centra/)o tom, že filozofiou sa má nové nákupné centrum priblížiť City Parku Levice a prvýkrát zverejnila predajne v hre. A to sa časom potvrdilo. Pozri si zoznam predajní a porovnaj aj aktuálne ilustračné fotografie. Okrem toho som sledovala profesiu.sk, viacerí propagovali pracovné ponuky (napríklad Takko Fashion Slovakia, Deichmann, OKAY, PrintCopy - tí to propagovali aj u nás), niečo vyčítala na webe, získala z osobných rozhovorov s ľuďmi (však už nábor zamestnancov robili, nie?), či iné overila telefonicky ako McDonald´s dnes.
A tak som sa napríklad dozvedela, že možno tam bude aj niečo zdravé. To do pozornosti tým, čo si chutili na pečienky :). Vraj bude Sushi Bar (podobné prevádzkuje v BA Sajfa). "Kačica"? Uvidíme, overím.
P.S.: A Pali, teda mohol si sa podpisovať aj menom. Dlhšie som si myslela, že si za Malačanom. Prezradil Ťa September, píše sa s malým s. A Malačan veľké S zabudol v jednom štipľavom komentári a Ty si ho "náhodou" použil vo svojom úvodníku. Možno to je scestné spojenie, ale treba mať na mysli, že bystrému novinárskemu oku detaily neunikajú :) No nech sa Vám v imalacku.sk darí, ja Vám to prajem.
10.10.2012 20:01:42 | Drnda
Booooze robite z teho vedu, jak kurence na hnoji, ze koho je dazdovka :) Lucia, myslim, ze to co teba, napadlo viacerych. Kedze ta tak trochu z videnia poznam, viem ze si neni plagiator a vykradac clankof. A pri dvoch krpatych dzecoch co mas sa aj divim jak to stihas :D Ale nenehaj sa zatahovat do takychto hovadin, alá malacan, nestoji to za to. a nikeho to fakt nezajima. ja si radsi precitam co nove, jak hadky o to, gdo to skurej napisal.(aj ked uz to pomaly graduje a dychtivi citatele dufaju v tragicky, alebo aspon komicky zaver.)
Pokal ma dotycny pripominky, nech sa kontaktuje priamo na teba a bude klud.
10.10.2012 20:17:04 | Lucia Vidanová
Drnda, úplne s Tebou súhlasím :), vďaka.
10.10.2012 21:39:46 | Ako sa voláte
O sushibare sa vie uz dlhsie ale v inej casti mesta... K tej Simbe.. Ten Malacan ma v podstate pravdu, lebo o simbe informovalo jedine imalacko.sk ;)
A k Jysku... Kde ste prisli na Jysk? Bude tam 12 obchodov a vsetky su obsadene... Teraz som aj cital o fastfoode a benzinke pri Malavii na imalacku. Uz iba cakam kedy budete informovat o M centre a potom \'klepnete kliniec po hlavicke\' :-) a nebojte, niesom nikto z nijakeho webu ;)
10.10.2012 22:10:12 | Pavol Masaryk
Ahoj Luci,
pokial myslis mna tak ja nemam problem sa podpisat ak by som nieco na Vasej stranke komentoval. To ze som ja take nieco pouzil je mozne to nevylucujem, ale komentare pod spomenutym nikom mi nepatria. Nemam to zapotreby a od komentaru sa distancujem. Nikto kto aktualne spolupracuje na clankoch imalacko.sk to nema zapotreby. Pokial je nato z Vasej strany podozrenie mozme o tom diskutovat, ale ideme inou cestou... ak budes mat zaujem mozme pokecat... a davam sem moje osobne vyhlasenie, ze som ziaden komentar pod tymto ani inym menom nedal.
10.10.2012 22:16:22 | Pavol Masaryk
Luci a úprimne ma sklamalo, ze aj ked sa pozname napises ma do komentaru na ktory ma upozornil jeden z mojich kamaratov... ale ok... berem to..
10.10.2012 22:27:50 | Lucia Vidanová
Ok, Pali, beriem na vedomie. Tak slepý výstrel, mrzí ma to, ale na druhej strane teší, že to nie si Ty :). Tiež som za presunutie diskusie za stôl, ak bude niekedy príležitosť. Len tie neustále ataky, kto, odkiaľ, čo, prečo, za čo... už ozaj nemusím.
10.10.2012 22:33:23 | Pavol Masaryk
Ja som tiež dostal nejake maily o Vas ( co ako robite - nazory ) ale nereišim to ak to niekto chce vykonstruovat medzi nami umelo drzim mu palce... ja taketo nieco nemam zapotreby ... teraz som sa vratil zo zahranicnej sluzobky a hla co vidim... radi sa stretneme a mozme diskutovat... a diskutujuceho s nikom "malacan" by som rad poprosil ak ma chut nech sa kludne predstavi kazdy nazor sa cenni ... a vsetko je o diskusii :-) pekny vecer vsetkym...
10.10.2012 23:07:40 | J.Říha
Dobrý deň, hans. Nebudem hovoriť isto len za seba, ale aj za ostatných kolegov z ĽPM, či ostatných "Malačanov". Podporujem investičné aktivity v meste, ktoré podporia rozvoj územia, pracovné príležitosti či služby okresného mesta. Obzvlášť ak sa rozvíjajú okrajové časti mesta a nezahusťuje centrum, viď Lidl. Asi sa zhodneme, že bez podobného druhu služieb v týchto častiach mesta rozvoj územia nezabezpečíme. Videl som to na príklade Skalice, kde som bol pozvaný na prehliadku ešte v minulom volebnom období.
Miestni developeri mi ukazovali územie okolo dnešného obchodného centra Max. Vtedy holé polia. Dnes je to jedna atraktívna lokalita, okolo Maxu sa sústredili nové bytové domy, infraštruktúra, neskôr kultúrne služby, a mesto sa začalo posúvať za svoje pôvodné hranice. A takto to má byť. Len samozrejme, s istými špecifikami v Malackách - diaľnica, ochranné pásma ložiskového územia, plynovod, vysoké napätie, vojenský obvod...
Vašu narážku k ĽPM jemne opomeniem s dodatkom, že sme doteraz podporili všetky projekty. Ale podčiarkujem, ktoré boli legálne. Zákonnosť procesu umiestnenia tzv. vakcinárne si podobne ako my a 1100 Malačanov podporujúcich náš otvorený list vyhodnotil aj Krajský stavebný úrad. Nepamätám si iný projekt, ktorý by sme ostro kritizovali a napadli zákonnými prostriedkami.
Zvyšných zúčastnených na diskusii, ktorá mi príde maximálne zbytočná, by som chcel zdvorilo poprosiť o ukončenie. Informácie totiž nespracovávala Lucia sama, ale dobrovoľníci, ktorí pre redakciu LPM.sk pracujú a obchodné značky oslovovali priamo podľa vzoru Levíc. Keď už by som chcel byť detailista, upriamim pozornosť na to, že Lucia Vidanová už v máji priniesla informáciu o obchodnom centre v Leviciach, ktoré malo byť vzorové pre Malacky, čo sa aj potvrdilo. Tú informáciu sme dostali v tom čase od významného podnikateľa, takže mi príde maximálne nevhodné teraz ukazovať prstom v akomkoľvek tóne na LPM.sk. Negatívne skúsenosti s nejakými copy paste redaktormi iných portálov už mám. A som rád, že podobne si to vyhodnotil aj majiteľ spomínaného portálu a vyvodil zodpovednosť. Preto novodobým novinárom prajem veľa dobrých tém aj po vybudovaní posledného obchodného centra v Malackách. Verím, že my si udržíme s portálom svoje zameranie rovnaké, pretože máme rozdielne zameranie a spôsob spracovania článkov.
Ako predseda Komisie pre správu majetku a legislatívu sa stretávam s významnými podnikateľmi, s ktorými diskutujem o podpore podnikateľského prostredia v Malackách. A touto formou sme sa ako prví dostali k mnohým informáciám, napríklad o projekte v priestore Píly, kde sme sa snažili pomôcť spojením investora - developera a mesta Malacky k založeniu prvého námestia s prestupovým terminálom. Napriek tomu sa nesnažíme byť malicherní a rešpektujeme spracovanie rovnakých tém rôznymi pohľadmi.
Preto prosím, skončite nikam nevediacu diskusiu. Mňa to teda tak ako "Drndu" nezaujíma. Skôr ma zaujíma ako sa postavíme k nastaveniu miestnych daní na rok 2013, ako sa vysporiadame s prevodmi pozemkov v priemyselnom parku, ako sa postavíme k pobehujúcemu poslancovi NR SR kupujúcemu byty v Malackách pre Rómov z Družstevnej, ako vyriešime spôsob financovania rekonštrukcie verejného osvetlenia a kanalizačných prípojok a iné, ktoré majú podľa mňa oveľa dôležitejší dopad na skutočných Malačanov.
11.10.2012 13:57:12 | Malačan
...ale treba mať na mysli, že bystrému novinárskemu oku detaily neunikajú :) No nech sa Vám v imalacku.sk darí, ja Vám to prajem.
Bystrému novinárskemu oku akosi uniklo, že v Malackách žije viacej Malačanov.
19.10.2012 13:44:25 | Marian
Je mi smutno z toho, že v Malackách vyrastajú hypermarkety ako huby po daždi. Domáci malí podnikatelia, ktorí vedeli poradiť a ktorých prevádzky boli úzko špecializované (skúste zohnať napr. tesnenie, ponúknu Vám hneď nové zariadenie) dnes zanikajú a zisk odchádza do vrecka zahraničného majiteľa, ktorí ho nevráti do kolobehu pri kúpe na Slovensku. Nehovoriac o tom, že takéto aktivity (aj z pohľadu zahustenia dopravy) patria do okrajových častí mesta. Už pri zámere o realizáciu stavby BIlla som sa snažil o vytesnenie takéhoto zámeru z centra (žiaľ neúspešne a potvrdil sa aj môj predpoklad s dopravnou zápchou pri NAY). Malacky sú tak blízko hl.mesta, že radšej pôjdem 40 km a mám istotu, že ak nekúpim v jednom obchode, tak mám na výber nespočetné množstvo ďalších. Myslím si, že Malacky sú tak malým mestom, že by nám určite stačili 2 hypermárkety (stačilo len rozumne zvážiť, ktoré). Mesto má aj bez nich otrasnú architektúru. Čo sa mňa týka určite nesúhlasím s ďalším budovanim takéhoto typu obchodov v meste a v blízkosti centra už vôbec nie. Kde sú odhodlania zodpovedných z počiatku tisícročia o budovaní inštitúcií "s pridanou hodnotou" v okolí nášho mesta. Ľudia spamätajte sa, chcete stráviť život so svojími deťmi nedzi múrmi obchodov alebo v príjemnom prostredí mestskej zelene?!